De här med personligt brev..

Suck .

Sitter här o försöker skriva ett personligt brev som jag har till uppgift imorgon . Tycker att de är väääldigt svårt, hittar inget bra sett att formulera mig o tycker inte om att skriva om mig själv.

Tidigare när jag skcikat ansökningar så har ja bara skrivit ner något o mest berättat om vad ja gjort osv , inte alls på de här sättet som är mer "rätt" antagligen så är de inte många som fastnat för min ansökan eller ens läst den då den mest varit rörig..Mitt cv gjorde ja iaf förra veckan o de är ja nu ganska nöjd med iaf.. de är ju lite lättare om man säger så :P

Därför ska de bli skönt att få lite hjälp, tips osv imorgon och till slut kanske ja sitter här med ett helt ok personligt brev..tråkiga är ju bara att man måste skriva nytt för varje arbete man söker..

Jag har endast skrivit två rader hittils så antar att de bara är att fortsätta :S

Någon mer som har svårt för det här eller tycker ni de är jättelätt? Tips? :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

jag tyckte också att det var svårt att skriva både cv å personligt brev. men antar att du redan har skrivit klart så du inte behöver hjälp

2010-10-08 @ 22:28:10
URL: http://wilmasmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0