19 oktober

En glad kille , en trotsig kille, dagislämning , snabbpromenad.

Så har min morgon sett ut hittils...

Noel är inne i en fas nu med mycket trots , o mycket skrik så fort han inte får som han vill , varje morgon innan dagis håller han på o varje dag när man hämtar honom, envis är han oxå precis som sin mamma, men ja e snäppet envisare ;) När man går ut springer han iväg o öronen glömmer han hemma..
Bara hoppas det ändrar sig snart så han blir snäl o glad igen som vanligt.

Nu ska ja göra mig lite frukost.. funderar på om man ska ta lite kyckling o sallad eller om man ska ta en kaffe o smörgås..eller kaffe ska ja nog göra hur elller hur..

Igår var ja ju även på stan med mamma så ja skulel välja ut present.. de blidde ett par svarta treggings, en svart kofta på hm och en grå top & två bhar från cubus..skulle titta på ett par skor oxå men ja hittade inga som föll mig i smaken.. eller hittade ett par med leopardmönster innuti men dom var obekväma att gå i då tyget var som siden..så de blidde inget köp...

På tal om kläder föresten så börjar ja undra vad ja gör? jag vet väl egentligen .. jag GLÖMMER dom..de är aldig så när ja o R är någonstans.. vi glömmer nästan alltid något , kläder , leksaker, nappar osv osv..Just nu har jag en grön finstickad kofta, 2 svarta cardigans med lite större knappar (likadana) och en top som är grå och lila randig .. på vift..(en av dom svarta tröjorna tror ja min bror har efetr ja glömt den hos kussen) tror inte ja hämtat den än.. men iaf .. någon av mina kära vänner som vi varit/sovit hos som hittat något av detta ni inte vet vem de tillhör? :):)  Blir ju lätt så iaf med långärmat .. man tar av sig när de blir varmt sen ligger de kvar..
Har säkert mer saker men inget ja direkt kommer ihåg.. men har ni något kvarglömt någon gång så kan ni ju alltid höra med mig om ni vet att ja varit där för ja är expert på o slarva bort saker ;)

Ne nu är jag hungrig..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0