12 e oktober

Idag blev det riktig höst här i Norrköping, efetrsom det varit under 10 grader i 10 dagar i följd nu.. ja för ni vet väl att de inte räknas som höst förens de har varit det? :)

En fin höstdag har det varit med solsken :) fast de var lite kyliga vindar ihih..

Barnen gick på dagis o som vanligt på tisdagar gick dom till skogen :)

Johanna kom hit runt 11 snåret så då tog vi den planerade promenaden , var ute en timme o gick o de var jätteskönt, skulle väl försöka gå lite mera när vi båda har tid o så.. alltid trevligt med sällskap! Efter promenaden gick vi hem till mig en stund o prata lite innan hon åkte hem..

Efter de gick ja o hämta barnen , idag var dom snälla o lydiga iaf o sånan dagar är jättesköna!
När vi kom hem bakade vi kakor...dom blev goda men lite för "maffiga" för min smak.. men man kunde äta en liten bit iaf :)

Efter de gjorde ja lite middag.. blev enkelt idag då ja tog lite rester, lite korv, kyckling , så stekte ja gårdagen potatis som blev över o gjorde även lite ris..blev helt okej..:P

Kvällen har varit lugn.. rickie gick o la sig runt 18 tiden..barnen somna väl för ung 45 min sen & jag funderar på att lägga mig till sängs oxå.. är trött o känner mig lite konstig.. :S
Måste bara hoppa in i duchen oxå innan ja får sova hehe

Imorgon blir de att gå upp en timme tidigare o lämna barnen en timme tidigare för att sedan gå ner till Af..yeeyy..

Hoppas ni haft en bra dag och kväll

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0