Länge sen...

Var 3 v sen ja skrev..

Har väl inte direkt ork att berätta tillbaka...har iaf haft det kanon..

Praktiken är helt underbar och jag trivs som bara den , känns tråkigt att de är två veckor kvar bara :(
Kommer sakna platsen jättemkt och alla underbara människor :) För det är verkligen ett härligt gäng o en hel del skojj & skämt blir det hih :)

Fast något possitivt är ju att man slutar skolan om en månad då är man klar o de känns jätteskönt , var så himla skoltrött på slutet..men jag är glad för att jag hittade utb och kom in iaf , känns som en ny erfarenhet i livet

Nu kommer man till den svåra & jobbiga delen igen... hitta ett jobb..lättare sagt än gjort... men bara man komme rin  lite extra så blir jag glad..och som de verkar så har ju arbetslösheten börjat minska lite igen så de är ju bra

idag är jag hemma som varje torsd och har projekt..även barnen är lediga från dagis så blir en mysdag inne.. ev lite utelek oxå men de regnar så inte så värst kul..

I helgen ska vi ut till landet, brorsan blev ju 18 i veckan o pappa 46 idag så blir att fira dom lite...får väl se pom man stannar hela helgen el åker hem på lörd...

Vi håller ju på att fixa köket.. ska ju måla om efetrsom liam o noel rivit sönder tapeten..var väl typ en vecka sen vi starta men vi kmr ingenstans..på veckorna jobbar vi ju o sen på helgerna så har vi alltid varit upptagna..men vi har iaf hunnit riva tapeter, spacklat nästan allt.. så nu ska vi bara slipa , spacka, slipa o sen måla...hoppas de blir klart snart.. lite jobigt o ha alla möbler i vdr hah :P

nej nu ska ja göra mig en kopp kaffe o sen städa av här hemma..evighetsgöra ;P känns som man aldrig blir tiktigt klar.. o när man väl blir de så ser de likadant ut dagen efter.. men men så är de väl..

 

Ha de bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0