Heeeeelp meee!!

Beslutångest beslutångest BESLUUUUUUUUUUUUUUUUUTÅNGEST!!

vet inte vart jag vill vara ..sitter o tänker för och nackdelar o bollar fram o tillbaka hela tiden men blir inte vettigare i skallen för det :S

Vart skulle ni valt?

Gallerix , hageby.
Ica , ljura
lagerhaus , city

kom gärna med förslag!!!!!!

jag kan ju skriva ner lite hur jag tänker...

Gallerix , nära o bra hemifrån så man kan lätt promenera varje dag men en liten affär och antar att det inte kmr finnas så mkt uppgifter att göra?

Ica ljura ligger i mellanläge..så man kan gå fast det tar lite längre tid..fördelen är nog att man har mer att göra i en matbutik än på de övriga ställena..

Lagerhaus ligger i city..tar alltså ett tag att gå , går iofs ganska fort att cykla dit..dom har ju mkt inredning o sånna prylar jag gillar men vet inte om det finns så mkt att göra där heller? Fast efetrsom d ligger i city kommer d nog mkt folk dit..inte för att de har vart så många när jag varit där men om man kollar under hela dagen så är det nog så..

Ja ni ser ja har inte en aning om vad ja vill.. det lutar nog åt lagerhaus men samtidigt så könns d mer som att ja vill vara på närmare håll..

Säg gärna vart ni skulle valt o vf :)

Pusss pusss

 


Kommentarer
Postat av: carro

Antingen Lagerhaus eller ica. Tror nog det är roligare på Lagerhaus, mer saker o så. Men samtidigt så får du ju göra mkt mer på ica, du får nog en bättre kontakt med kunder där oxå, som vill ha hjälp o så....

2010-03-05 @ 13:19:53
Postat av: lussan

Lagerhaus där finns de iaf grejer du e intresserad av

2010-03-05 @ 14:22:26
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: jasmine

lagerhaus hade jag valt, möjlighet till att träffa fler människor även kasnke någon från någon annan butik o prata in sig o kasnke få ett sommarjobb eller något sånt:)



lycka till med dit val hoppas allt är bra

pussa

2010-03-05 @ 20:24:03
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0