Fredag!

Idag har jag haft besök av farmor, tess och emil.. doom hade med sig tårta efetrsom vi har namnsdag idag, haha ja alla utom emil , liam o noel då :D

Dom kom runt 11 tiden och vi fikade o sen kolla tv o skratta åt mina galna/vilda barn ahha :P

Sen åkte dom iväg o då la jag liam o noel som somna på stup.. eller noel somna redan i mitt knä i soffan,...

efter ett tag kom besöket tillbaka :P Dom skulle till min faster till kl 17 så då stanna dom här tills de var dax att gå dit efetrsom vi bor typ grannar :P

När dom gåt så gick ja o barnen ut en svängis...barna lekte o stojja o ja skotta lite snö men d var inte så värst kul så gav upp som alltid :P men snart har vi iaf en gång till dörren haha

Har inte en aning om vad soms ka hända mer...rickie är inte hemma o vet inte när han tänkt komma hemmåt..blir nog sent..

Jag är skitrastlöööös o tkr det är grymt tråkigt at sitat hemma på helgerna.. visst mysigt att umgås bara familje helt själva men de gör man ju varje vardag? så både jag o rickie tycker det är kul o skönt att åka iväg på helgerna..eller om man får besök..
men men fr väl se vad man hittar på i helgen...

Nu ska ja iaf umgås med barnen innan doms ka i säng!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0