Det är väl...

kanske dax igen.. har inte så mkt lust o tid eg men men..

Kan ju göra lite återberättning på de man gjort.. om ja nu kmr ihåg :S mitt minne r ju som en guldfisks :)

Men jag vet själv hur det är att sitta o läsa för mkt.. man tröttnar så df ska ja väl inte lägga upp hela storyn f.r.o.m den 17 när jag senast skrev.

På fredagen den 19 kom iaf carro hit.. vi gick på stan o virra hih.. ja skulel ha legging o carro en tröja till kvällen..jag hitade även ett linne som var så snyggt! först hitta ja det åt carro för ja hiotta precis hennes färg men när man kom närmare blev ja kär sj fast i en annan färg ihih :) Båda testa men ingen köpte.. dom var nog felsydda för tuttarna fick inte plats haha...

På kvällen blev de iaf borgen och det var jättetrevligt , vi dansa med varandra och sa nej till alla gubbar fastän vi sa att nästa gång då sger vi Ja haha :) Men vi ägde ju själva så de var bätre om de bara var vi ahah :D
Blev iaf en jättetrevlig kväll so  aj tkr vi gör om snart :;)

Lördagkvällen sen åkte vi ner till svärfar i Edsbruk..kom ner ganska sent så vi kolla mest på tvn o slappa...

Söndagen var vi över hos carro m fam så barnen fick leka lite :)

I veckan där så var barnen sjuka o även jag lite krasslig så hände inte så mkt... måla, kolla filmer o var ute ite :)

Även under den veckan hade ja en himla otur..de börja väl på måndagn tror ja då jag välte ut ungspannkakan i ugnen så det rann ner emellan glasskivorna på ngt konstigt sätt..så de blev en halv pannkaka iaf hehe

tisdagen så gick kaffebryggaren pajj.. o när ja skulle ta bort knoppen ( som ej gick att trycka in) så föll en grej bort så aj inte fick ihop dert igen..
 
Onsdagen så hade även tvättmaskinen lagt av ..jag var sååå arg ahha :P men ja fick iordmning på den till slut o berget av tvätt blev tvättat ;)

Lördagen 27:e åkte vi till julita o fira min morbror, bjöds på god smörgåstårta :)
På kvällen åkte vi med mor o far ut..
Blev att gå bort till kusinen :) trevligt...
Söndagen så hände inte så mkt.. liam o noel gick ut med morfar o dom ahde åkt traktor ( ngt dom älskar)
Rickie sov hele dagen fram till kl 21 så vi skulle åka hem.. då la vi barnen o sen somna han igen :S han mådde inget bra kan jag säga.. dan därpå mådde han väl iaf ok igen så han var hemma iaf ..

Veckan har varit lugn.. svärmor har varit här o hälsat på, även mamma kom en snabbis för rickie skulle men till ed o hämta däck..jag har haft skolan , barnen dagis och rickie är nu i sthlm o jobbar..visste inte om han skulel komam hem till helgen.. får väl se..
Lite trist o ensamt på kvällarna men de funkar :)

Nu har man oxå gjort det sista provet i skolan ever.. ja om ja inte sätter mig i skolbänken igen men de tror ja dröjer några år innan isf haha :D
Nu har vi praktiken kvar o sedan går vi någon vecka i skolan sen är man klaaaaaaaaaaaaaaaaaar :;:D wiiie

hm jajja.. lite om vad ja gjort på senatse iaf men finns så mkt mer o berätta .. men men orkar ju inte berätta alt :)

Nu ska jag hämta mina underbara killar!! :)

Have a nice day!



Kommentarer
Postat av: lussan

dom var nog felsydda för tuttarna fick inte plats haha...

känner igen de där de suger fet negerballe... hatar de hittade med ett snyggt linne om fan men de läste du ju .... :S suger fett med...

2010-04-01 @ 15:44:52
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0