Heeeeej =D

Varit lite på slösidan här ett tag :P

I måndags var man tillbax i skolan igen..vi fick berätta lite om praktiktiden o sen kom det några o prata om jobbcoatch..o så fick vi veta att vi är lediga resten av veckan me bara några hemuppgifter , sooooft :D

När jag kom hem så kom svärmor upp på besök så vi fika lite o städa av lite på utplatsen o sen tanka hon i vår bil efetrsom vi ska ner o hjälpa henne o bygga brygga så fick vi soppa som tack :)

Så igår åkte vi ner till Edsbruk och bilen börjar krångla Suck.. alltid samma tur...men R´s morfar kom o hämta oss så idag är R iväg med bilen till verkstan så får vi hopas de går o lösa..

Just nu kollar barnen på Sunes sommar så ja passar på o skriva lite..ska väl bege oss ut i det sköna vädret snart.. oh när R kommer hem ska ja ta mig en rask promenad.haha går ju inte så fort med liam o noel ;)

nu är vi äntligen klara i köket oxå och jag blev helnöjd :)  ska upp med gardiner o paradhyllan bara..

Mina älskade barn har ju haft sönder min fina rosa kamera oxå :( men hittade igår min gamla kamera , sköönt o ha ngt iaf. även fast den inte är lika bra :P men tog iaf ett kort på köket som ja ska lägga ut :)

Nu ska ja kolla lite mejl o hoppas man fått svar o sen ska vi uuuuut :)

Puss

Denna färg blidde det :) kanske inte syns så väl men den är biegeaktig iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0