Söndag + ny vecka.

Idag har det inte hänt något speciellt.. myst , lekt o slappat =) skön söndag =)

Våran myskväll blev inställd igår efetrsoim Rickie var med o nattvandra.. så ja satt o sura för mig själv hela kvällen haha..

Så idag har vi haft lite mys med god tacos o nu äter vi godis o kollar tvn.. slappt i know :)

barnen somnade runt 19 och jag är jättetrött.. men ska väl kolla tvn ett tag till o sen lär ja nog somna gott :P

Veckan som kommer har man iaf lite planerat så hoppas den går fort fram =)

Imorgon går barnen på dagis , jag ska ner till skolan o sälja dom sista böckerna och efetr det blir de nog ett snabbvarv på stan o bara kika..ska väl försöka promenera hem oxå ( om de inte snöar vill säga...)

Tisdag blir det skolan för mig o dagis för grabbarna...

Onsdag är vi lediga både jag o barnen , ska väl hitta på någe sköjj..baka kanske? =)

Torsdag blir det skola & dagis

Fredag ska barnen vara hos sin mormor o morfar o stanna hela helgen , tror nog dom kmr tycka det är kul , men ja kmr iaf sakna dom, kanske att dom saknar mig lite med :) På kvällen blir det bio & äta ute ..Några tips på biofilm? funderar på it´s complicatet eller snabba cash...

Lördag
så blir det fest hos min kusin som fyllt år , kmr nog bli galet kul kan ja gissa o ska bli kul o träffas oxå!

Söndag ska vi hämta hjärtana igen <3 o på kvällen blir de nog bara en massa mys o lek =)

Ja och utöver de planerade ska hemmet få sig lite skönhetsbehandling emmelanåt oxå, tvätten/disken ska bi ren & pluggning ska göras..

Nu ska ja fortsätta ha en slappsöndag !

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit jättedålig på att uppdatera bloggen!

2010-01-25 @ 11:13:34
Postat av: Anonym

Hon uppdaterar ju bloggen jätte bra. Klaga inte

2010-01-25 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0