Ons , 13 jan 10

idag har jag vart ledig.. har inte gjort så mkt.. plockat.. tvättat ...diskat..har tränat lite oxå..

just nu ligger barnen här i sängen brevid mig och halvsover.. o så tittar dom på barnprogram.. dom ska få gå lägga sig snart men har dom gärna uppe en halvtimme till iaf.. men men vi får väl se om dom orkar...

När dom kommit i säng ska jag träna , duscha & sen lägga mig i sängen , slöa o sen sova tidigt..

har missat lite sömn de senaste dagarna.. haft svårt att somna o sen upp tidigt.. så ja vi får väl se om ja kmr i säng tidigt idag...

Sambon är iväg och jobbar.. får väl se när han  dyker upp...kunde bli sent idag...

Har även ett paket o hämta på posten ja fick idag men har inte haft tid att hmta det o nu känner ja inte för o klä barnen-.. får väl se om sambon är hemma innan 22 ..

Imorgon blir det skolan igen..fasen kom precis på att ja inte gjort uppgifterna.. ja blev inet bara o slöa ikäll alltså..

ne nu ska ja förberad sängarna , göra välling, borsta tänder o klippa barnens naglar..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0