FRE 08 jan 10

Känns skönt att det är fredag... ja för de betyder ju  FREDAGSMYS :)
Blir god mat , tvn o lite gott till kvällen.. om ja inte minns fel börjar väl let´s dance idag? de måste ju ja se då iaf :)
Blir att kolla tablån sen :D
Får väl se hur dags sambon dyker upp idag om  han får vara med på fredagsmys :) men nu när han åker buss blir det ju inte senare är 22 iaf..

Tagit fram kyckling till ikväll.. men vet inte ad ja ska göra än.. någon gryta tror jag.. eller helsteka i ugnen? Har ni några goda recept o dela med er av?? :)

Annars blir nog dagen lugn.. se om vi ska ge oss ut ett tag.. måste se hur kallt de är först.. är de för kallt är d ju bara synd om barnen o behöva vara ute o spec mina som inte ens gillar lite kyla haha :) Men man har sett många föräldrar som säger att dom hellre stannar inne med sina barn när d är såhär kallt o ja håller med dom! D värsta är bara att vi inte har en sån där mätare så vi vet hur kallt d är.. o låta mig gå ut o känna är ingen idé då ja fryser nästan jämt hiih :) Men snön faller ner lite lätt idag iaf så d är fint.. =)

Föresten brödet ja baka igår vart totalt misslyckat.. nej ja ska helt enkelt sluta med o baka..jag är smääämst på det.. dom blev platta , hårda o inte alls goda.. nästa gång ska ja nog be om farmors recept ist :) OCH mina kära vänner så ska ja skaffa en degmaskin innan nästa gång oxå.. för fy hunna så jobbigt d var o knåda allt för hand.. de skulle ju räcka till 10 brön oxå så d var ju inte lite deg...

nej nu ska ja ta o hänga en tvätt o slänga in en ny i maskinen ..

ha en bra fredag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0