Bort me den fula designen...

ja nu äntligen har ja tage bort juldesignen :) Tog tillbaka min gamla lila men funderar på att göra mig en ny . rosa kasnke :D hihih...eller röd/svart..jaja vi får se om ajg får tid/ork oxå..

kvällen har vart lugn.. barnen somnade runt 17,30 ( dom var helt slut stackarna) så lär bli en tidig morgon imrogon.. phjuu.. men ska sova snart så d är ok.. om ja soman vill säga!!

annars så har ju banrne tagit andra vaccinsprutan idag.. ahha.. själva sprutan gick ju bra .. men så fort liam o noel såg våran bvctant så börja noel illtjuta, haha o så skrek han aj aj aj.. vi hann inte ens komma in i salen...aha stackarn fick men från förra ggn :) lite roligt då dom inte sa ett knyst förra ggn :O men men så fort dom fått sprutan o märkte att d inte var någe farligt så blev dom tysta :) mina knasungar <3

nej nu känner ja att ja är mer sovande än vaken så ja borde nog passa på o slagga...

men typ innan GE MIG SOMMAR FFS!!??????????? eller ÅTMINSTONDE en skön VÅR?? hatar o frysa ihjäääääl...!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0