5 jan 10

Kanske är dags för en lite längre uppdatering , har mest blivit korta inlägg på sista tiden o har ju inte skrivigt någe direkt inlägg sedan den 30:onde...

Så ja vi börjar väl o berätta lite kort om nyåret: var ju först hemma hos mor o far o sedan gick vi ner till min farbror där det bjöds på god mat o dryck...vi var ett par stycken där o det var mkt trevligt, tråkigt bara att de flesta av mina kusiner var på ett annat ställe ..men d var fart på det ändå :)
Blev lite fyrverkerier oxå me ja satt inne o kikade i fönstret tillsammans med Liam , noel låg o sov :)
Vet inte riktigt hur dags vi gick hem men runt 2-3 tiden kan ja tänka mig..barnen som hade somnat hos min farbror sov dom tur var direkt när vi kom hem igen.. så ja o brodern min satt uppe lite till o spela..
Var skapligt trött sen på morgonen , men man får skylla sig själv när man läger sig sent!

Efter nyåret stannade vi på landet hela helgen , har mest tagit de lungt, fixat med bilen , åkt snowracer o bara haft det lungt helt enkelt :)

På söndagen bestämde vi att Fia+ fam & syster skulle komma upp till oss.. så fick be modern köra hem oss tidigare än planerat.. när vi väl skulle åka så startar inte bilen , nehep batteriet var dött.. visste att fia o dom antagligen hade åkt så slängde iväg ett sms men som tur var löste vi problemet snabbt så vi kom samtidgt som fia & dom gjorde ..

Vi hade det riktgit mys , lagade tacos tsm som för den delen var jättegott :) länge sen man åt d o då uppskatats de mer! sen kollade vi på tvn & barnen lekte , faktiskt så slogs dom nästan inget denna gången :) hahah.. vart väl lite småosams nån gång..o lilla cassie hade blivit så stor o fått massa hår sen ja såg henne sist :)
Fia fastnade även för våran leksak :) ahha .. va är det man säger ett skratt förläönger livet :D
När dom hade åkt la vi barnen , städade av hr hemma ( ja ni vet ju hur de blir efetr 4 vildar till barn o matgäster (disk)ihih sen efetr det så tog vi de baa lungt framför tvn..

Igår så hände det inte så mkt.. hanna kom över en snabbis sen så körde hon Rickie för att byta in kylaren som han fick fel första ggn.. men dom hade ingen ny så han fick pengarna tillbaka.. blev väl mest lungt retsen av dagen med mkt mys o bus med barnen...

Idag så har vi slappat på fm .. varit ute och så har vi varit o fixat ny kylare , handlat mat och nu sover barnen , sambon är iväg o sätter dit kylaren o ja jag sitter här .. bloggar , ska fixa mig thé äta ett knäcke , vika tvätt , träna , bada o sen slappa vid tvn.. ja så ni förstår ju jag har verkligen inte tid med detta!! men kände mig illa tvungen då ja lovat ett inägg snarast!

Nu ska ja bara läsa mina dagliga bloggar en gång till för denna dagen o sen fixa me de ovanstående sakerna..

På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0