Rastlös så inni...

bomben =)...

Trollen somna för typ 5 min sen o ja är rastlös nu som abra den.. vet inet vad ja ska göra :O jag vill ut o promenera! :) fast antar att ljuset förvisrrar mina ögon de är säkert svinkallt ute haha :D kanske ska ta på mig ytterkläderna o skotta uteplatsen...igen.. fast inet så stor mening kanske då som ska komma o skotta ner snön frn taket..o troligtvis var dom tvugna o slänga ner på tomten... häääärlisch ...or not...

usch har precis svullat i mig två kladdkakemuffins , blöööh... men blir jämt så när ja blir rastlös då är min första tanke mat o onyttigheter...:/  kanske skulle ställa sig o göra lite lunsch ist för o proppa i sig kakor.. vore ju en bra idé men vet inte vad ja e sugen på hehe...kyckling som vanligt men d tar ju ett tag o tina o så...

Borde väl inte avra rastlös..tvättmaskinen snurrar o diskmaskinen är på G .. så snart har ja lite o fixa med iaf.. till dess får ja väl dansa galet haha :D

nej nu har ja ingen lust me att skriva mer.. måste göra nåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0