jag har...

..förlorat två dagar av mitt liv.. haha..

alltså idag var ja helt säker på att de var den förste februari igår.. för igår tänkte ja flera ggr på att mina barn blir ju     2 ½ imorgon ( vilket ja altså trodde var idag) så då skrev ja det på fb att dom blev det o sen skriver fia till ig att de är den 4 :e ?  alltså har två dagar bara passerat utan att ja märkt det... :S  helt sjukt.. tiden går för fort för mig!! =)

Iaf nu är d bara ett halvår kvar sen är dom 3 år lixom , satan i gatan så stora dom nu är!! Ne ja får nog få fart på sambon nu ;) hehehe ;P 

ajaj men d där var kanske inge kul o veta att ja gått o blivit off haha..

Just nu ska vi iaf kolla på en film innan vi ska lägga oss.. ( fastän amn aknske borde sova ist?) filmen är typ 2 h tror ja... blir den andra filmen av camilla läckbergs romaner som vi lånat av min mor.. predikanten el va den hette:P

Men först ska vi göra kladdkakemuffins =)

bye byee

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej. Vi harinte hört nått mer om lägenheten så ja tvivlar på att den e klar...

2010-02-05 @ 08:31:42
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0