Fy Fasiken..

Detta väder suuuuuger!
Snöstorm , jipppi. or not? Så alla mina vinterälskare? är de inte underbart ?? nu har ni fått som ni vill en MASSA onöööödig snö!

Det har blåst upp massa snö överallt så idag blidde det ingen skola för min del och inget dagis för grabbarna.. kom ine fram med barnvagnen nånstans.. men jag är envis som bara den så ja försökte vid varje rad innan ja gav upp.. men icke.. o men tanke på hur de snöa o blåste så tänkte ja att de lär ju vara värre sen när ja ska hem så og mig hem iaf =) In kmr en mkt snöig o blöt mamma , sminket var utspritt i hela ansiktet , jag lovar er! svart all over! skulel tagit en bild så ni fick se för ja såg inte klok ut hahha iaf barnen hade ju regnskyddet så dom var torra o hade de varmt o skönt iaf...lite avis var man :)

Sambon blev oxå hemma idag , han åkte iväg imorse men sen ringde johan o sa att dom inte kom iväg pga snön så då fick han vända.. skönt tkr ja slipper han åka i detta väder.. han såg typ redan 3-4 bilar på den korta sträckan han hann åka som hade kört av/satt sig fast..

Så idag ska vi mysa framför tvn med film , av camilla läckbergs bcker..isprinsessan & predikanten...

ska även försöka städa av lite här hemma & träna..

Ja d är väl vad denna dag kmr inehålla ung...

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0