Frisk promenad...

Ja d blev det från skolan idag...de är lite småkyligt men solen skiner så d är ett underbart väder att promenera i!

Dock var ja i valet o kvalet om ja skulle orka efetrsom ja gått o blivit sjuker..mest hängig o känner att de är på G.. härligt att man aldrig kan klara sig när nån i sin omgivning är sjuk..

Skulle iaf behöva komma till skolan imorn ..eler rätatre sagt till HC där vi ska göra en intervju..ska nog orka med de.. är typ bara 1-2 timmar.. men får se hur ja känner mig imorn..

Ne nu ska ja antingen lägga mig i ett varmt bad då ja halvt fryser ihjäl el så ska ja lägga mig en stund.. väääääldigt svårt val :)

Puss o kram


.



Hoppas , Hoppas

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej! tack tack jag använder photoshop the one and only!=)

2010-02-11 @ 19:50:25
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0