FLT!

Antar att jag är ganska dålig på det här just nu... men har inte riktigt tid...inte nu heller... därför får ni ett kort inlägg och ett förlåt och ett ev inlägg ikväll... ska försöka!!

Har iaf haft en underbar dag ute när solen lyser och värmer... UNDERBART!!! Först blev det en promenix efetrsom vi inte har direkt mkt solljus på våran uteplats.. sen gick vi hem .. var på uteplatsen ett bra tag.. barnen klättra i snöhögar och gjorde sig en egen "åka på rumpan" backe ... första ggn dom har haft så kul i snön.. jag är förvånad och glad :) Äntligen kanske dom kan börja gilla att vara ute i snön o leka!!!

Ikväll får vi besök av Svärfar , ante & emelie..liam o noel kmr bli jätteglada om dom orkar hålla sig vakna vill säga--!

Håller även på att fixa en design åt min sambo som har gått o fixat sig en blogg hahahah..
tvillingpappan.blogg.se   inte färfigt än men på G iaf :)

men men nu ska ja återgå till annat...Pusss

Kommentarer
Postat av: Lussan

Du får jättegärna hjälpa mig med den:) om du vill och har tid för det känns lite fel med bilderna jag har o kärlekstema och grejer:s men du är ju duktig som fan:) tycker jag. Jag kan ju inte ett skit...

2010-02-25 @ 16:49:33
URL: http://blogg.pieps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0