10 feb 10 - onsdag

Idag är jag ledig , wett sköönt :)

Sitter o ska framkalla lite kort ja har på datorn...alltid kul att ha dom hemma i album oxå :) extrapris oxå så de var billigt  o bra :)

Ska även göra en liten beställning på Oriflame..min ansiktskräm håller på att ta slut och min tuschkajal
Om ni vill kolla i kataloger är det bara att ni hör av er så kan ja ta med mig en el om ni krm hit..

Dagen har iaf varit lugn.. noel är bättre men liam börjar väl bli lite hostig nu oxå..men d är iaf åt d bättre hållet nu så d är skönt :P

Får se vad dagen ska inehålla mer.. bli väl lite städning osv...

Idag har dom iaf vart här o skottat bort snön på taket oxå.. synd bara att dom inte tog vår uteplats oxå ahha :D eftersom reglarna har börjat böjas... men men rickie skulle ju gått upp men han har ju aldrig tid..

d var allt för nu skriver mer sen

pusss


Kommentarer
Postat av: lussan

fan så snygg stil..... sån vill ja meeee haaa :P ;) skitsnyggt gumman

2010-02-10 @ 14:14:41
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0