En liten update!

Blev att åka ut till landet igår, skönt o komma hemifrån lite + att vi ska låna telen lite och deras skrivare.
Skrivare är något man skulle behöva fixa.. blir ju att skriva ut en hel del papper.. spec cv:n..

Idag tog vi de lungt på fm , var inne o busa..

Sen runt 11-12 gick vi ner till min farmor..
Blev först en fika o sen hade vi även frågestund och kluriga gåtor , farmor hade två böcker så de var skojj :)

Sen åkte vi pulka där .. rickie hjälpte farmor o skotta sin altan, hon har fått så ont i sin hand o knän o sådär så hon blev nog glad , kan hon hänga upp sin ljusslinga sa hon :)
Som tack bjöd hon på varma mackor med skinkstuvning , mkt gott :)

Efter lunchen så följde vi med farmor ner till stefan så hon fick släppa ut deras hund o så kolla vi på en bil.. o så ville barnen kolla in vår gamla chrysler ,, men den var rätt gömd under all snö ;)

Annars hade det inte hänt så mycker mer..självklart glömde jag min kamera hemma så blir inte att ta några bilder under hela veckan :/ om man inte lånar mammas är klart :)

Stannar väl här ute till på Söndag så vi får se vad vi hittar på..finns ju alltid något o göre :P Imorgon ska vi ev följa med farmor o hälsa på Tess o lille oskar  :)
Och någon dag skulle vi kanske ut i skogen el liknande o åka pulka o grilla korv..

Nu funderar jag på att krypa till sängs.. känner mig lite småslö o så är ja såå himla kaffesugen så får lägga mig i hopp om att de går över :P Kan ju inte dricka kaffe såhär sent . Haha så tantigt de lät :)

Skriver mer en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0