6 december

Fy vad jag ogillar denna årstid.
Man blir inte alls lika pigg o glad. snarare trött o seg! Är jättesvårt o stiga upp från en varm skön säng tycker jag :)

Sen är de mer bökigt att ta sig fram innan dom plogar o när dom väl plogat blire halt.
+ att dom gör en stor snövall utanför ytterdörren när dom plogar här .. så kul tycker ja inte att de är att skotta :D

men men man får väl se de possitivt.. snart kommer våren!

Finns ju fördelar oxå , tex att barnen kan åka pulka , vilket både ger dom roligt o mamma motion :)
Man kan baka lussekatter, pepparkakor mm lyssna på julmusik o bara ha det mys tillsammans..
hm jao sen vet ja inte riktigt vad det finns mer för possitivt..
kanske att det snart blir ett nytt år med nya möjligheter...

Ett år jag kan hoppas bli bra , 2010 har varit ett jobbigt år! Ett riktigt Pissår! Fyy.,..

Så 2011 hoppas jag blir ett kanonår :)

Helgen har annars varit bra , haft besök av johanna o linus som sov här över natt..
Vi har åkt pulka på lördan o sen även på söndagen..

Idag har jag varit o lämnat barnen på dagis , plockat ur o i en disk o startat en tvätt.. måste dra fram snabeldraken o gå ett varv oxå..gå till återvinningsrummet o sen till slut skotta lite snö..
Skulle vilja hinna till biblioteket oxå innan barnen ska hämtas o lämna in ett par böcker ..men men får se..
Just nu är jag så OFF att ja inte känner för att börja i någon ände :)

have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0