22 december

2 dagar kvar till julafton , hm de känns inte som de? eller äre bara jag som inte känner så?

Har inte skrivit på ett par dagar , har helt enkelt inte funnit någon lust..

I helgen så var vi ute på resturang på fredagen, vi var i västervik på el greco , Svärfar som fyller år nu efter jul bjöd ut sina barn med respektive + hans fästmö o dotter. Till förätt tog jag baguette o tzatsiki och till huvudrätt valde jag en kycklingrätt vet inte va den hette på gregiska :P Det var iaf jättegott o man fick jättemkt mat så ja okade bara hälften..så efeträtt blidde de ingen :)  Efteråt gick vi hem till andré o emeli o drack kaffe .. Jag o rickie blev kvar lie längre så vi satt framför tvn o pratade o sådär.. åkte väll hemmåt strax efetr 23..

Svärmor var barnvakt till Liam & Noel så de var skönt o ha lite bf på resturangen. sitta still en hel måltid .
Barnen hade haft de jättebra med sin farmor, o som vanligt sköter dom sig utmärkt när inte mamma o pappa ser ;)
Under natten hade ja dock väääldigt svårt att sova . jag lå emellan Liam o Noel i svärmors dubbelsäng.. o barnen rör på sig väldigt mkt i sömnen o höll på o trilla ner flera ggr..så ja kunde inte slappna av o somna.. men jag somnade vell runt 4 tiden en liten stund iaf.. vaknade dock till flera ggr men sen runt 7,30 var de bara ge sig upp då barnen vakna..

Var trött HELA dagen , kände mig som en zombie haha :P men iaf så åkte vi in till gamleby med svärmor o fixa lite o så handla vi..sen var vi förbi rickies mormor o morfar på en fika...
När vi kom tillbaka till svärmor käka vi lite tacos o sen gick ja o la mig en halvtimme..de var mkt skönt hiih :P

Vakna , stressa för o fixa iordning sig för 30 års kalas.. åkte förbi carro med vagnen , hann o prata en snabbis men hade gärna stannat längre :/ men men tiden rann bara iväg men nästa gång hoppas ja vi kan stanna till en stund så barnen får leka o vi får umgås lite mer <3

Kom några minuter sent till festen , men vi kom samtidigt som några abndra så de var lungt :)

Blidde smörgåstårta så de var vääääldigt gott:) Blev mycket prat o så under kvällen o liam o noel höll sig vakna till vi åkte hem till mamma o pappa..gick o la oss o ni kan ju tro att de var skönt att lägga sig i en egen säng o sova hela natten, ja de var iaf jätteskönt . kände ju bara för o sova typ hela kvällen så haha..

Veckan hittils har varit lugn.. vi har plockat o syrt här hemma.. frostat ur frysen , behövdes verkligen inte gjort de sen vi flytta in o de var över två år sen..

Har även bakat pepparkakor o lussebullar med barnen, dom tycker de är så kul o hjälpa till :)
Tänkte oxå baka bröd men hann inte redigt.. får se om ja gör de idag...

Idag ska iaf de sista packas o städas så man har de klart till imrogon då vi ska hämta hyrbilen , åka o storhandla o sedan dra ner till Edsbruk.. får se om vi stannar där över natt eller åker hem på kvällen .. beror ju lite på vad klockan blir...

Ne nus ka vi ha julmusik på högsta volym o röja :)

Försöka få in lite julkänsla i skallen :D

GOD JUL MINA KÄRA VÄNNER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0