2 december

Idag gör vi inte så mycket , imorse myste vi lite framför tvn i sovrummet innan de var dax för frukost.
Efter det plocka ja av lite , började iaf hehe men ska fortsätta strax..
Jag & barnen har även lekt följa john de tycker dom är kul när dom får bestämma :) blir ju inte så avancerade saker men det ska låta hela tiden haha :P

Ska baka lite bröd senare oxå tänkte ja så dom ska få hjäpa till o häll i grejjerna i maskinen...

Får väll se om vi ger oss ut en stund också eller om vi tar en innedag .. de är ju 22 minus så änner mig inet så sugen.. men ara man klär sig varmt så går de ju :) skulle iofs snöa lite på dan sa dom igår , men de hoppas ja verkligen inte! :)

Något som jag har märkt flera ggr nu med bloggen är att mina kommentarer inte kommmer fram så ja ser att jag fått dom, ganska störande. tex idag såg ja att ja fått en kommentar i november endast för att jag gick o kolla tillbaka lite o för ett tag sen hade ja missat flera stycken..men men får väll gå tillbaka o kolla efetr varje månad :P

Vad har ni för planer för helgen?  Finns de nån som inte bestämt något än får ni gärna höra av er :)  Vi har nämligen inte bestämt något denna helg o de är alltid kul me besök hehe :)

nej nu ska ja fortsätta o städa av o fixa o dona lite...

bye bye


Kommentarer
Postat av: Carro

Hade jag kunnat ta mig upp så hade jag gärna hälsat på :) Hälsa grabbarna

2010-12-04 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0