Tisdag..

Har börjat med mitt lilla projekt i hallen -halvklart nu :)

Nu ska ja bara få mannen att snickra en möbel till mig :)



Hittils är jag nöjd iaf , bara hoppas på att "soffan" blir precis som jag vill oxå o sen ska jag försöka fixa till den lilla hallen sen oxå..vi har pratat om att höra efter om vi får riva garderoberna o sedan bygga in hatthylla +´skohylla där..men vi får se helt enkelt hur de blir , problemet är ju bara att min klädgarderob är där d de finns så ont om de i lägenheten så då måste vi införskaffa en garderob o vart ska man ställa den?

ajja de rer sig alltid :)

 

Nu sover mina småstora hjärtan & jag ska krypa ner framför tvn

Hoppas ni har en bra kväll!?!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: jao de ju de..

Nä fy fan ,asdyrt.. jag måste göra en porslinkropna till en tand o de går på 5200 o sen plus arbete o shit lixom, så de lär ju bli lite mer.. men men, man måste ju förr lr senare..

Så ja ska på undersökning nu i september o se hur de e me alla andra tänderna.. hehe..

2010-08-26 @ 12:17:16
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0