Tisdag 31 aug

Ja snart är september här.. snart snart snart vinter, kallt JÄVLIGT! BRR..
men men först kommer hösten.. den är fin men kall! Men ja tycker om att promenera på hösten iaf :P alltid ett stort + .man kan hålla lite tempo utan o svettas ihjäl av värmen :P o många fina färger osv...
men hua va trött man blir av hösten? ja känner mig helt off i huvet :/
Får komma på saker som gör mig pigg för de är bara tråkigt o gå runt o vara dyster o trött :P
Ne mer sommar åt folket :D

Har nyss lämnat grabbarna på dagis , jag har massor som ska göras men lusten finns inte riktigt.. men behöver verkligen städa helst damma oxå..

baka frallor behöver ja göra oxå, ingen som har ett bra recept där de blir ung 35-40 st? skicka gärna länkar :D:D
eller recept på några goda limpor?? :P

Har iaf använt bakmaskinen flitigt hittils o är verkligen glad att vi fick en , så smidigt :)
Har mest haft den till att baka bröd men igår gjorde vi även kanelbullar, gutt :D

Ska väl försöka komma iväg o handla lite oxå..men de får nog bli näör jag hämtat barnen då man ändå är halvvägs lixom ;P

ne bäst o sätta lite fart 5 h går så himla fort när man har mycket att göra , o har man i nget o göra går de SÅ sakta.
men först Kaffe :P o en macka kanske så man får lite energi men är inte ett dugg sugen =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0