En tidig kväll...

Grabbarna somnade för en stund sedan, blev lite tidigt men de gör inte så mycket, dom var jättetrötta så inget kul o försöka hålla dom vakna då..

Dom hann iaf få sig ett bad o en gonattsaga innan dom slockna ♥

Idag har jag varit ensammen ett par timmar , var ett tag sen så de har faktiskt varit skönt :) Bara kunna vara o göra vad man vill när man vill :P Barnen har varit på dagis & rickie har jobbat.

Bara hoppas barnen får hålla sig friska nu ett tag :P men blir ju ofta så i början när dom varit borta ett tag o kmr tillbaka till alla "baskilusker" igen..

jaha vad har ja då gjort idag för mig själv? Jag har målat hyllan vit som vi ska hänga i hallen o planerat lite mer kring de projektet ja hålls med :) ( blir lite ändring i hallen )
sen har jag tränat lite zumba , & lyssnat på hög musik som bara jag gillar i detta hus ;);)
Skrivit in mitt cv+ personligt brev på monster & kollat efter jobb
Diskat, städat tvättstugan & hängt vid datan..

alltså en enligt mig gansla skön dag :) & så har jag varit ute i fina vädret oxå såklart :)

dessvärre kmr de en sån här dag imorgon med, ensam igen o den kmr inte alls kännas lika kul.. räcker med att de händer sällan tycker ja :) men förhoppningsvis får man tag i något jobb snart -
- så trött på detta "hemmafru-liv"

Nu ska jag lägga mig i sängen kolla på tvn och somna tidigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0