Uh ...

My head , huvudvääärk , trött , sleten  hm tror ja håller på o bli sjuk ..igen..

Liam & Noel är sjuka så blir troligtvis hemma från dagis imorgon , gett supp & nässpray så hoppas dom känner sig lite bättre till imorn . Rickie har mäte på adecco så d får bli jag som är hemma imorgon , emn d gör inte så mkt vi ska endast få tillbaka våra prov o veta provresultatet och d kan ju fixas på torsdag ist.

Annars händer inte så mkt.. har haft lektion mellan 13-16 o gud så segt det är ! jag har hellre lektion på förmiddan..men men alla är ju olika ..Innan skolan känner man sig slö för man vet om att d är em pass o efetr skolan är man trötter så blir lixom inget gjort hemma känns d som :S Umgås lite m barnen , laga mat o sen söva dom lixom.. inget mer vettigt har hänt hm..

Fick även veta idag att liam & noel ska få en syssling till om allt går vägen =) Det är ganska långt kvar.. tror d var april/maj men ändå , kul =) denna gång är det Rickies kusin & hennes man som ska ha =)  Är ju en del av rickie kusiner som har barn nu , på min sida är det bara en o d kommer nog dröja ett tag till innan d blir en syssling därifrån oxå.. men man vet ju aldrig , allt kan hända =)  Kusiner lär nog iaf liam & noel få vänta ett tag på, mina bröder har inga partners & inte rickies bror heller o sen är det väl så att tjejer brukar vara yngre när dom får barn än killarna i snitt el aknske har fel? vilket aj menar är iaf att varken ja el rickie har ju någon syster..hihi..

hm nej nu kom ja in på massor av ointressant fakta . hm.. ajja ska sluta skriva nu, lägga mig i sängen o kolla tvn o bara slööööa , yeeeey!
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

usch, inge kul att vara sjuk!

Har varit det i tre veckor nu så nu får det vara nog tycker jag!



Hoppas du blir bättre snart igen!



Pussis

2009-09-16 @ 11:19:12
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0