Tröööööött.

mjo det är jag verklgen! Ska snart krypa ner i sängen o försöka sova, grabbarna somnade för en timme sen ung. Dom skulle inte sova i sina sängar som dom har här hos farfar utan dom skulle dela med mig o självklart fick dom det så jag var nära på att somna redan då, det är ju så mysigt o ligga brevid barnen o dom blir ju så varma o mysiga =) Men som tur var somna ja inte eftsrom ja avr tvunget att stänga av tvn o släcka lampor... bar iaf över grabbarna så nu sover de i sina sängar ...jao o gubben var d trevligt att träffa den lilla td man fick men dom skulle komma hem runt 16-17 imrogon så de var ju tidigare än ja trodde, SKÖNT!
o ja lovar er att de ska bli skönt att få hjälp me nattningen, slippa stressa o bara ligga stilla brevid en!
På söndag har gubbben även lovat att han ska ta barnen hela dagen så jag kan plugga , det är verkligen behövligt, känner att ja inte hängt med i all den stressen som vart så just nu fattar ja typ nada..så söndag ska ja läsa läsa läsa om ALLT + göra om alla uppgifter om två veckor är det prov o jag VILL ha vg , vill vill villlllllllll!! Hade jag inte glömt skolväskan hemma skulle ja ju kunna plugga lite nu för ja känner mig för rastlös för att sova =S o ändå är ja skittrött, aaaaaaaahhh vilket liv! Får väll komma på något som gör att ja kan slappna av o sova , knns som jag har vart på högvarv hela dagen hm kanske ska låna badet då brukar man ju kunna koppla av.

ne så får d nog bli!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0