Söndag!

Jahop så var söndagen kommen och helgen slut.

Sitter fortf. ute hos mamma & pappa men ska åka hem mot kvällen..
Ska snart laga en köttsoppa , var grymt länge sen jag åt det så d ska bli gott..bara se om ja lyckas göra den god oxå =)
Helgen har iaf varit bra vi har inte gjort något spec direkt, mest umgåtts o varit ute mkt, igår kom även farmor hem så då gick vi dit o fikade o prata så nu äntligen ska ja få mina koldålmar som ja tjatat på farmor att göra :) Vi ska dit på fredag o äta =) tycker det är så himla gott men har inte vågat mig på att göra det själv verkar så krångligt fast d säkerligen inte är det ihihi =)

Vi ska ju ändå ut hit nästa helg så d passa u bra, min kusin Chrille fyller 25 år =) så d blir smörgåstårta o lite fest =) Den här gången ska ja  låta gubben få dricka & jag tar barnen.

Imorgon är det skola igen , näthandel , har iaf gjort färdigt läxan så d känns skönt, har även påbörjat "betinget" till nästa vecka så man ligger lite i förväg :)

ne nu ska ja nog läsa några bloggar o sen ev följa med brodern o handla , om gubben vill ta barnen vill säga =)

byye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0