onsdag..

här igen.. inte skrivit sen i helgen såg jag, inte haft lust el tid direkt...
helgen var iaf jättebra o trevlig!
O tack fia att du hjälpte till med grabbarna, eller ja iaf att du ville hjälpa till även om dom inte riktgit tillät det hih=)

annars har det vart full fart..grabbarna är små vildar hiih.. o så har ja gått i skolan, pluggat, städat,tvättat diskat..o haft besök av svärfar & svärson..

Idag är jag ledig o på det gjorde jag läxan igår vilket betyder att ja kan vara helledig om jag vill.. men funderar på att göra läxan vi har till på måndag o plugga lite på dom 2 kommande proven..känns som dom här ämnena är svårare än det förrra så vet inte alls hur d ska gå :S Nån gång ska d väl fastna i huvet :S

Ska även kolla ölite i dom 3 böckern aja hämta ut igår.. se vad som komma skall :D

Blir nog en promenad idag oxå, såå skööönt .. ska nog gå min gamla runda ja gick mkt förr..men får se kanske ara blir att gå hagebygatan ner mot stan.. tills ja tröttnat o vänder ahha :D

Känns lite tråkigt att så många inte kan komma på min fest , funderar på o flytta fram den men d är ju omölligt att få så alla kan =S hm ajja kanske blir att bara jag o rickie hittar på något ist, går på bio, äter ute el går ut..han vill ju spela nattbowling så kanske att vi ska göra det ist ..hmm får se ...

ne nu ska ja fixa till lite här hemma innan vi går ut...

byyee



Kommentarer
Postat av: [email protected]

men nattbowling e kul men fan tråkigt att de inte blev nå fest

2009-09-30 @ 10:57:48
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0