Min lilla gammelmormor.

Hej hopp, gud så seg man är idag , la mig ganska skapligt runt 23 tiden igår men noel har krånglat inatt , han är lite dan i bröstet, hostat o varit lite täppt så till slut efetr ett antal ggr fick han komma upp o sova brevid mig , liam krånglade oxå litegrann så man har inte riktigt fått en sån där skönhetssömn utan den har avbrutits flera ggr, bara hoppas på att dom blir helt friska snart både jobbigt för dom o mig o bli störda i sömnen..

annars händer inte så mkt.. sitter o pluggar lite men d blev en kort paus, texten är liten i boken så d är så jobbigt o bara sitta o läsa så d behövs lite break.

ska väll ta med mig grabbarna ut en sväng sen när ja pluggat klart...solen lyser ju iaf fastän d är ganska kallt.

annars så ligger min gammelmormor på sjukhuset , hon har fått en stroke och är förlamad på höger sida o kan inte prata, verkar inte så hon blir bättre heller utan mer sämre , men hon är 94 år kanske inte d lättaste att vara stark då! Vi får helt enkelt se om hon klarar sig igenom det här , var nog iaf tur att vi åkte upp o hälsa på i somras!

Nu måste jag återgå till pluggandet har näthandel till på måndag och försäljning o service till på tisdag

Byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0