Min lediga dag...

började dessvärre inte med sovmorgon,  Noel kom in runt 6,15 o var pigg & glad.. men han hoppade upp hos mig o la sig o ville kolla tvn en stund iaf så man fick ju ligga kvar i sängen ett tag iaf..efter ett tag kom även Liam ut. Då blev d blöjbyten & frukost för grabbarna . Hittils har ja även hunnit med att fixa lite här hemma...en diskmaskin är iplockad & lite handdisk gjort & så har ja även fixat en tvätt. Fin ns alltså fördelar med att gå upp tidigt man hinner styra med så mycket. Nu har jag även fått uppp gubben som ska ta barnen till dagis om nån halvtimme.
Jag ska äta lite frukost & sen blir det ganska mkt plugg idag , hm läste ite igår innan ja somna o ja känner mig fortf lika dum , hm.. men men jag SKA klara provet !!

Vi måste även åka till returpunkten o slänga lite skit el mkt skit,...ser ut som ett bombnedslag på våran uteplats nu ;P kartonger, bord, databord, sänggavlar & ännnu fler kartonger . ja ni kan ju tänka er hur d ser ut =)

Nu ska ja se om det är någon mer än jag som har morgonbloggat!

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0