Lyckat bröd & Tacopaj

För första gången i mitt liv har ja lyckats gjort gott bröd , blev supernöööjd =) ja brukar annars få torra frallor el för kletiga :S men pröva ett nytt recept o dom blev askalas =) wiiiiie Nästan som farmors men inte riktigt där än ;)

Efter det laga vi en tacopaj, blev väll lite sådär.. haha .. men den gick o äta iaf bara att gubben gjorde lökskivor som var asstora haha

Rickie & barnen tog en promenad nu så ja skulle få plugga , tagit en liten paus.. håller på o jämför två olika näthandlar , jag valde HM & CDON så ja e snart klar... tänkte bara skriva ett litet inlägg innan ja fortsätter i boken sen ..

tänkte även lägga ut lite bilder lite snabbt men ska plugga lite innan ja gör d.. man ska ju som sgat ta paus var 20-30 min har våra lärare sagt :) iofs är d rätt meningslöst att ja skriver det efetrsom ni inte kommer märka det ju :S hmm.. ajja nu pausar ja iaf ;)...


Bilder :

  
  Hårfärg innan                                                                 Hårfärg efter

   

Bilderna är klickbara! på sista bilden ser ni nya tapeten i sovrummet o åt höger kan man se skymten av våran tapet vi hade innan ( den fula blommiga) 

Vill ne se lite fler bilder från kräftskiva o barnen finns de på min bdb zofia87  

puss & kram
 


Kommentarer
Postat av: faffa

Kan du maila gästlösenordet på bdb till mig så att jag kan se färska bilder på barna och er...

2009-09-02 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0