Konstigt besök...

För en liten stund sen så knackade det på dörren så som ja alltid gör kollade ja i nyckelhålet , står en gammal gubbe utanför så ja öppnar dörren då ja tror han kommit fel.

Hr kommer samtalet : där G står för gubbe & S för mig..

G - hej.
S- hej.
G- var det vi som pratade på telen imorse.
S- hm naaaej har inte pratat med någon idag så d tror jag inte.
G- nehe men är du sofia mellgren.
S- Jaa..
G- jaha ja men är detta navestadgsgatan plus att ahn kunde alla nr....
S- jaaa..
G- okej men du var inte inne på telefiket idag då?
S - hm nnae ja vet inte ens va det är?
G- okej nej men då är det väl någon som håller på o luras då,
S - ja jag har inte vart inne där iaf.
G-  ne då får ja be så hemskt mkt om ursäkt.
S - Ingen fara.

Stänger dörren o blir gansla stel...
vem gör en sån sak? antingen har han sj kollat upp mitt hela namn + adress annars så är de någon som verkligen grundlurat stackarn o låtsas vara jag? helt sjukt i sånnafall!!

helt sjuk händelse!

Nu väntar ja på att gubben ska komma hem som kommer om några min!

pusss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy de där lät lite läskigt.. :/

2009-09-16 @ 21:43:08
URL: http://zozzan.blogg.se/
Postat av: Tessa

Humm, creepy ju!

Klart att jag ger dig ett betyg på filmen imorgon, har ganska höga förväntningar på den iaf för första var ju riktigt bra (trots att den var hemsk).

Hoppas att ni har det bra! kraamar

2009-09-17 @ 11:52:20
URL: http://mariaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0