Håller på...

Vi håller på o fixar lite här hemma så har inte haft tid att skriva...barnen ska ju få ett nytt sovrum o ha sitt gamla rum som endast lekrum.. nu är vi nästan färdiga..bara lekrummet som måste städas o stlllas allt på plats..men tycker iaf att d blev väldigt bra o nu har dom ju större lekyta!
Och idag har Liam & Noel fått varsina tramptraktorer som vi planerat ha inne så då behövs ju lite mer plats!
Nu ska jag plocka lite i barnens rum , sen ska vi lägga barnen , baka efetrsom vi ev får besök imorgon & sist men inte minst plugga , har ju som sagt prov på torsdag hopppas på att det går bra o att provet inte är för avancerat =) ja o sen e den kursen slut.. och vi börjar med personlig service, måste beställa bok men försöker hitta en begagnad först.. dom kostar ju ändå 400-500 per bok vi behöver så känns bra om man hittar lite billigare , köpte ju en på blocket för 250 som skulle kostat 450 , klipp tycker jag då boken knappt ser använd ut ;D så om nån har ersonlig service av mina kära läsare så hojta gärna till eller om ni har någon annan bok inom handel =)
ne h d bra nu har ja lite brått efetrsom barnen ska i säng om 20 min!
puss

Kommentarer
Postat av: Tessa

Har inga böcker från handels, men nån bok i FE eller marknadsföring kanske jag har om ni läser såna ämnen? Kan du inte låna vissa av böckerna på bibliotek?



Hoppas d går bra med pluggandet!

Kramar

2009-09-08 @ 23:49:44
URL: http://mariaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0