Filmen + morgon + frallor.

Ja igår såg vi då filmen män som hatar kvinnor. tyckte den var bra & spännande men väldigt vidrig i vissa scener men iaf en helt klart sevärd film =) bara vänta tills dom andra kommer oxå =)

morgonen vakna jag av kl som ringde 7,45 men låg o lata lite o halvsov o kolla inte på kl var 8 så blev en lite stressig morgon..väcka gubben ( som dom flesta vet tar en evighet) gå in o få liv i barnen vilket gick relativt fort idag men låg o mös lite innan vi klev uppp dom e ju så varma o goa på morgonen :) sen blev det frukost, blöjbyten o påklädning o nu är Rickie o lämnar dom på dagis.

Idag är jag ledig från skolan vilket ska bli skönt , det som står på schemat är på fm  , disken , bakning , disk igen =) o städning & tvättning . o på dagen ska ja sätta mig ner o plugga innan barnen kommer hem o ja sen blir d ju full rulle efetr det =)

ne nu ska ja väll sätta igng me mitt schema :P

ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0