Edsbruk..

ja nu var d ett tag sen man var nere känns det som.. så jag har bestämt mig för att följa med R ner idag.. visst jag kommer bli ensam efetrsom han åker ikväll men d gör inte så  mycket. Ska försöka få tag på R mormor o morfar och gå dit o fika =) var länge sen man träffa dom o dom träffa barnen så d skulle uppskattas otroligt mkt , dom tkr ju de är så kul när man hälsar på.
varken svärfar el svärmor är hemma så vet inte vad jag ska hitta på mer , förhoppningsvis kanske carro är hemma o vill umgås =) var ju ett tag sen det oxå..men vet ju att dom ska flytta snart så inte säkert de finns så mkt tid men vi får se..
Huvudsaken är iaf att vi får umgås med pappan några timar mer än om vi skulle varit hemma!

Sitter just nu o väntar på mannen dom skulle nog komma hem runt 16-17 segt men men ja ska dammsuga o lite här innan så tiden lär nog gå fort...

Byye Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0