Det där...

med att själv lägga två busiga tvååringar var inte det lättaste, dom ville inte sova + att om ja låg hos ena så blev den andra avundsjuk och tvärtom , satt jag mig i mitten skulle dom upp hela tiden till slut la ja oss alla i samma säng o de funka till en början tills dom kom på att man kan pilla på varann o prata o stojja hihi men efter det blev dom sådär slöa att ja la dom i varsin säng o satt mig i mellan o sjöng o då somna dom båda samtidigt =)så det gick ju till slut iaf :P Bara att det tog en timme ! Så nu är jag ganska trött . Ska iaf plugga lite nu innan Idol o samtidigt som det går oxå..är inte så jätteinne i det men d passar bra att plugga till för man hör ju ändå hur dom sjunger o så då..

och efter det så är d ju självklart andra avenyn =) måste ses! =) så då åker läxboken ihop , har ju till på torsdag på mig så d brukar inte vara några problem med att hinna!

ne dax att tvätta bort sminket o smörja in mig o krypa ner i sängen med boken & tvn =)

Nattt Natt 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

du kan sj klart få veta :P :D

men inte här såhär öppet :P :D msn :D eller sms kanske :D hehe.... så du ska inte plågas av nyfikenhet :D

kram

2009-09-23 @ 11:31:10
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0