Trött TRött TRÖtt TRÖTt TRÖTT....

bööööh är sliiiten idag...funderar på att gå o såva.. ja o nu skrev ja sova fel men orkar helt enkelt inte dra fingrarna ner mot suddaknappen haha :) hm kl är lixom bara lite över 20.. men men e man trött så e man o då spear ju inte tiden någon roll...

barnen sover iaf sen en liten stund tillbaka.. vilket betyder att ja kan göra precis vad ja vill.. el nej men om ja håller mig till mitt hem så kan jag ju det ...el ja nästan iaf.. ajja skitsamma detta var tråkigt skrivande...

behöver plugga plugga pluggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Alltså provet som vi ska ha som ja vi skulle repetera idag men som inte blev av ska tydligen inte vara så svårt iaf..tur det för gubben.. haha :D nejvars men han sa att efetrsom nätet e så himla vanligt nu för tiden o vi "unga" vet gabnska mkt skulle de inte bli några problem.. o faktiskt fast ja inte ansträngt mig så hårt till den kursen känns d som ja kmr klara det ok.. inte mvg som ja fick sist och inte vg som ja fick gången innan men åtminstonde ett G tror ja på..

idag ska jag iaf läsa igenom 1 kap var i 2 böcker ( som är till läxa till på tisdag) ingen avancerat läxa el va säger ni? =)
Måste även sätta mig ner o plugga marknadsföring.. men d får nog bli imorgon på min lediga dag =) Jag tar ju nämligen helg redan idag =) hur SKÖNT o VÄLBEHÖVLIGT som helst. el helg o helg ..måste ju som sagt plugga men ja kan ta sovmorgon ( den korta lilla kvarten, halvtimman) jag får extra när inte kl ringer utan min andra väckarklocka barnen kommer in..men en halvtimme gör mkt ibland :D Jag kan även ta rast hur många ggr jag vill, dricka hur mkt kaffe jag vill o ja ni vet..

Nej nu är det sluttjötet för den här tanten..

..el nästa iaf..

Blir att sätta igång en kopp kaffe, plugga & sen bingen.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0