Torsdag!

Mitt uppe i allt men tog mig en paus =)

Dagen började med att noel kom in till mig på morgonen , han var lite myssugen men fortf trött så han somna om efetr ett tag..
sen runt 7,30 så kom liam in o då gick vi upp...åt lite frukost ..efter det fick barnen bada och jag tog en dusch..
Diskade & fixa med tvätten medan barnen lekte ..
Nu har vi eller barnen ätit lunch , korv o mackisar..något dom gillar men icke jag! får väll fixa mig något annat att äta sen hehe :P Medan dom åt dammsuga jag i köket o fixa lite..
Nu ska jag alldeles starx lägga ex&kex o se om dom vill sova någon middag idag..
om dom somna blir det att fortsätta med den roliga städningen.. uhh har inte städat sen i fredags så ja kan ju lova er att de inte ser riktigt redigt ut här hemma.. hua! Ingen som vill komma o vara min städhjälp? =)

nu ska jag lägga barnen , skriver nog senare igen..

Föresten så kmr my sambooo hem ikväll <3 ja om det inte dyker upp något nytt vill säga...

bye byte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0