Tisdag..

Har precis kommit hem , hämtat barnen & ätit lite mellanmål.

Barnen hade inte sovit på dagis så dom fick gå o lägga sig en stund nu, liam var övertrött o ville inte sova så d tpog ett litet tag att få han o lugna ner sig .. men men nu sover dom iaf ..jag ska hänga upp en tvätt o sen plugga lite , om jag kan vill säga...ser ut som ett bombnedslag här hemma o då brukar ja ah lite svårt att slappna av...
Men efetrsom vi ska ha en extralektion imorgon på vår vanlitsvisa lediga dag så blir de inte så mkt tid o plugga imorn..har iaf suttit o skrivigt av lite saker som är viktiga så de är dom + uppg vi jobat med innan som är d viktigaste o kunna.. som läraren sa de är ju inte meningen att ni ska behöva läsa om hela boken flera ggr utan bara det jag gått igenom o d uppg ni gjort kommer komma på provet.. phhjuu tror alla blev lite lättade =) O så avslöjade han en uppg som kommer komma på provet haha :P så dom i första gruppen vet inte om det utan bara vi ;) o självklart är det en såndär "matteuppgift" man ska hålla på med procent o skit, UHHHH..men men d där borde ja ju kunna nu efetrsom jag läst matte A kursen två ggr nu så då borde väll någe ha fastnat ;)

Idag är mannen o jobbar nere i viken . sååååå skönt för då kommer han ju iaf hem över natten =) wuuuhu..ev blir det inget stockholm på hela veckan..beror ju lite på om sakerna hade kommit osd..hoppas hoppas dåm är i viken hela veckan :)

ne nu ska ja väll passa på o göra lite medan jag kan , sen vaknar vilddjuren o då blir de inte mkt annat gjort :D

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0