Skolan...

sitter i skolan.--- började vid 8,30 o går till 16 ..seeeeegt! tog emot mkt att gå uppp imorse..o imorgon ska ja upp ännu tidigare för fy vad vi fick stressa imorse..men barnen hann till dagis och jag hann till skolan.. o de är ju huvudsaken men imorgon ska de inte stressas!! Ska nog även höra om jag kan lämna barnen tidigare i forts. för jag har väldigt svårt för att komma sent..tycker de är så illa moot läraren o klassen när man kmr inklampandes sent..

Just nu känns det stressigt i skolan oxå.. på två dagar har vi startat 3 nya kursen..o så ska vi snart ha prov o allt går i rasande fart..o så är det 3 ämnen som ja tror aj kmr ha lite svårt för .. sånna ämnen ja sätter mitt mål som G  el G+ men det är ju inte fy skam det heller..bättre det än att inte ha ett betyg alls.. ja som jag var förr hade inga mål alls o hamna på ig..nej detta ska inte hända igen!

Just nu har vi lunch.. o det var en himnlans tur att aj inte glömde matlådan för jag var grymt hungrig idag o hade inte orkat vänta till kl 17..

Skulle vilja ha tag på gubben oxå men d är ju lite svårt.. har en viktig sak att prata om o så svarar han inte , fy fy!! hoppas jag får tag på han nån gång under veckan iaf! Skulle ju vara bra o veta om han kmr hem i helgen oxå..

ne nu ska ja sitta här på nätet ett tag o chilla tills vi börjar kl 13...

puss o kram

Kommentarer
Postat av: lussan

du missade ju inget med tobbe o mig för jag berättade ju p ja de kändes verkligen mkt bättre nu efter festen :P :D

2009-10-13 @ 15:39:52
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0