Freedag :)

wiiihiiuuu  längtra till imrogon , ska bli så kul o träffa brudarna ;) hm ja ok de ska väl bli kul att träffa alla =)

Idag har ja städat av lite ( i den mån ja fått barnen tyckte ja var väldigt tråkig så de var massa gnäll) o sen även diskat...tvättat en maskin som ska hängas .. typ nu..
Efter det följde vi med Sofie o bellis till netto..tänkte att grabbarna skulle somna då men icke..så när vi kom hem bestämde jag mig för att jo dom ska visst sova så ja hämta deras gosar o så promenara jag vidare , vääääldigt skönt!  Blev en timmes promenad..kanske lite mer =) såååå sköööönt! Gick den vanliga "rundan" som ja brukade gå mkt förr när jag var hemma o mammaledig..men nu var de ett bra tag sen så d var skönt..
Båda somna vilket fall som helst.. liam vakna dock när grannarna kom fram o börja prata..o noel vakna starx därefetr men han hade inte sovit klart så han liger just nu i sängen o sover...liam som bara kanske sov 30 min vägredae sova mer hehe..

nej men man kanske skulle fixa lite mer här hemma nu när iaf ena sover =)

ha d s bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0