Torsdag..

tror ja d är idag? ...

checkar...

yes d va det! :D  Man tapppar lätt bort sig när man e ledig....

Fick nyss veta att sambon inte ska jobba i helgen iaf =) sköööönt... så himla tråkigt att vara själv! denna veckan har dom ju iaf varit i vika så han har varit hemma på kvällarna...:P

Vet inte vad vi ska göra i helgen?  Fick försla av fia häromdagen att åka ner... men ekonomin sviker lite just nu :( And i hate it! men v får se.. kanske blir en sväng mot Ed iaf...

JUst nu vakna grabbarna nyss så dom ahr fått smörgås o frukt =)

Annars har de inte hnt så mkt idag,.. plockat av lite , diskat , gjort klart kussens blogg ( www.wilmasmor.blogg.se ) kika in om ni vill =) O detta tog förövrigt aslång tid eftersom d strula till sig :S  hela bloggen typ försvann o den gick inte o läsa.. var helt vit, fick typ paniiik haha :P men d löste sig ju oiaf...typ av sig själv så troligtvis var de bara någe fel hos blogg.se just då =) phhjuuu!

har även jobbat med en ny till mig... vill frnya mig lite även fast ja gillar min ganska mkt...men kan vara kul me lite nytt.. bara att ja inte får till den nya :( men men...

Ska strax sätta igång med maten... idag blir det kyklinggryta o ris MUUUUMS för en gångs skull äter vi npge ja gillar oxå :) wuuhuhu

KOm precis på att tänka på en sak innan ja börja att skriva detta inlägg , alltså det dennna bloggen skulle handla om som ja inte har kommit till än ahha :D bra där!!
Vilket fall som helst så kom vi in på det i "klassen" i tisdags de här med facebook o nätet över lag...
Iaf så tog han upp ett ex om att facebook har blivit en stor marknadföringskälla där de flesta hänger med..
Han o dottern pratade o han skulle berätta för henne om en sak en släkting hade gjort var han får till svar " de vet ja redan , de har ja läst på facebook" O när han sa det så höll jag med , folk har även sagt så till mig o ja har sagt det till andra, tänkt att de har blivit s i världen at man följer varandra via en hemsida el blogg.. ganska sjukt igentligen hehe...

Sen bertta  även en i klassen berättade att hon sitter vid datorn 12 h i sträck.. hon går inte ens ifrån datan för att äta...haha.. jag sitter ganska mkt vid datorn när ja får tid o så men skulle aldrig i hela mitt liv klara av att sitta 12 h utan att gå ifrån en stund haha =)

Ne nu ska ja umgås lite med mina barn o sen när dom inte vill ah med mammma längre ska ja gå o fixa min design =) den är klar o så... bara textfärger o så som ska bestämmas :)

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0