Tisdag!

Då ska man försöka orka att blogga lite då.. kanske inte blir någe jätteinlägg eller roligt men ändå ;)

Helgen var iaf galet kul! Söta Fia stod för underhållningen =) Det var både aliens o tända lampor på vinden ( som inte ens va en vind ) haha :D Lite speciellt kaffe blev det oxå för Fia med denna blandningen : Vanligt hederligt svart kaffe , gammal grädde ( klumpig o slemmig uuäääk) tacosås, bostongurka , skvätt beasås & senap.. hon gillade det ända tills senapen kom i.. haha skulle aldrig i mitt liv dricka det hihi =) ja tog iaf en kopp svart kaffe =)
ja iaf kvällen var kul =)
Söndagen blev ganska lugn.. lite tvtittande o sen upp till lagårdsplanen , tittade på kossorna vilket uppskattades av mina barn dom tkr ju så mkt om djur =) även en visning av traktorn blev det =)
Efter det turen såå blev barnen Väääääääldigt skitiga då de t.o.m satt sig i leran haha :D
Åkte hem runt 13 skulle ja tippa på då mannen ville hem , ja hade gärna stannat ett tag till men what to doo??
Körkort , ja tack!

Måndagen gick ja i skolan , hade prov i företagsekonomi.. gick sådär.. första ggn ja går ifrån skolan o känner att de kunde gått bättre ... men det var ingen ämne för mig men ja hoppas resultatet blir bra iaf, ett G måste de väl iaf vara?? HOPPPPAS! ingen lust att göra om det iaf!
Har ju två till svåra ämnen o prov framför mig, hm tror dom börja med dom roligaste / lättaste ämnena, men de är ju olika för alla vissa tkr säkert att dom kommande är lättare...

Idag har det vart heldag i skolan , sånna dagar är extremt sega! iaf första föreläsningen var kul , vi satt o texta hela lektionen på 3 h typ haha :D var lite prat o fikaraster oxå.. gick väl sådär för mig , jag har ju så vansinnigt ful handstil så de var inte de lättaste att göra reklamblad.. men men övning ger färdighet som läraren sa :)

mjo annars har de inte hnt så mkt förutom vardagssysslorna...

Nu är jag iaf edig resten av veckan o de ska bli skööönt! :D Imorgon åker rickie till sthlm så blir lite segt att avra ensam varje kväll när barnen somnat..o så ska de ev jobba i helgen oxå..., ensamt o trist men s är det ju...

Just nu siter jag o väntar på att kl ska bli 21 så man får se andra avenyn o sen sova =)

nu orkar ja inte skrva mer men lite blev d ju iaf =)

have a nice day! :D eller hmm de e ju kväll nu men ändå =)

puss & kram

Kommentarer
Postat av: sofia

Nästa gång blir det varsin jäger babe ;)

2009-11-03 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0