Söööndag!

hua är trött , kom hem efter 3 igår , somna senare ..o sen upp runt 8. Så har ju iaf fått ganska mkt sömn men känner mig trött ändå

Barnen gick ju o la sig hos min faster igår innan vi åkte hem så dom är ju pigga iaf =)

Var iaf mkt trevigt igår =)

Skulle behöva duscha känner mig inte alls fräch har vart vaarmt i rummet inatt o legat o trängts i en 90 säng , jag ääääälskar o ha mkt space (gärna en 180 säng för mig själv ahha)o de finns de inte när vi sover hos mor o far...s ja trångt o varmt o bläääää . Måste bara få lillebror att elda , detta orkar ja inte själv :D

Idag ska vi o äta tårta hos faster som fyllde igår... guttans =)

Blir väl att dra sig hemmåt relativt skapligt.. behöver plugga lite igentlgen...

ne detta inlägg blev lite rörigt...

 ha de såå bra! puss o kram





Kommentarer
Postat av: Gunnel&Gunilla

ha en fin dag :)

2009-11-08 @ 12:26:30
URL: http://gugu.blogg.se/
Postat av: Hilda

Jag vill oxå ha stor plats när jag sover, annas med för den delen :D

2009-11-08 @ 12:52:45
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0