Onsdag!

Nu är jag tillbaka , har inte kännt mig riktgit hundra o så har ja ahft två heldagar i skolan. Eller måndagen började jag eftermiddagen men konstigt nog försvinner hela förmiddagen när man börjar kl 13...
Fick iaf tillbaka näthandelprovet , VG tooo meee , wioiiihhuhu trodde verkligen inte att ja skulle fp det på d provet, gisade på G men men skönt at ha en till kurs klar iaf =) Nu väntar jag bara på resultatet frn företagsekonomi som aj har ännu mindre aningar om , men ett G hoppas ja iaf . fr ja högre har ja en till uppg som ja måste lämna in för o få vg i kursen o den uppg har ja inte ens börjat på så ja antar att ja abra satsar på G iaf. men får se hur ja känner när ja får tebax provet o ser betyget...

Nu är jag iaf ledig resten av veckan wuuhuhuhu soooooft! Ska igentligen ha lektion imorgon men efetrsom barnens dagis är stängt o R jobbar så kom vi fram till att de e bättre om ja e hemma....har ju ändå inte fått min bok lixom..men den har iaf kommit in i butik nu så den är beställt... skulle komma till fre men vi får ju se de brukar ju ta längre tid än sagt!!

Idag vet ja inte vad som händer.. har städat av , diskat , lagt i en tvätt nu på morgonen...ska dammsuga av o svoppa lite senare ..och så blir det en tur till affärn, funderar på HC så man kan kika i lite andra affärer oxå=)

Nu ska jag iaf äta frukost efetrsom ja inte var så hungrig imorse då barnen åt...dom ska även få lite frukt nu, de älskar dom :D

ha d så bra uppd kanske mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0