Näsblooooood...

Ja de har vi haft besök av 2 ggr denna veckan , igår var det Liam som slog i näsan så den börja rinna och idag var det Noels tur att slå i näsan o få näsblod. Det går vilt till här hemma hihi :) blir ju så med galna barn :P
Näsblod har ja nog haft 1 gång i mitt liv , kanske 2 och det är inte för mysigt uscha!  Men lite coolt att deras första näsblod skiljde på en dag vilket mkt annat i deras liv oxå gjort , tex så reste sig liam upp en dag innan Noel, han börja krypa dagen innan o började gå =) Det har lixom nästan alltid skillt en dag emmellan saker dom gör/råkarut för =)

Just precis nyss satt vi här o kollade på youtube , mina barn är helt galna i att titta på bebisar på datan..dom tycker det är jättekul .. mer mer säger dom =)

Men nu får dom inte titta mer idag , hittade vilket fall som helst en jättesöt video på en liten kille som skrattade jättehärligt! jag vet inte alls hur man lägge rin videos o så annars skulle ja länkatt till den =)

Nu ska jag snart sätta igång med maten , blir köttgryta & ris , inte fy skam :) Bara att lusten till att lagat inte finns, ingen som vill komma hit o hjälpa? för det är grymt tråkigt at stå i köket själv, mkt roligare att hjälpas åt el iaf ha ngn att samtala med :P får väl be mina barn lite snällt o se om dom vill hjälpa till =)

nej på återseende!

/ Fröken S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0