Kväller...

Barnen var gasnka svårsövda o har precis somnat!

Dom skulle läsa bok hela tiden el titta på teeviii... o det .. o det.. o det... :D

hm men iaf till slut somna dom nästabn på samma gång =)

Jag ska göra mig en kopp thé o krypa till sängs jag oxå, kolla på tv o bara slappa ( ev plugga lite ) blir att kolla på Efterlyst, oskyldigt dömt el filmen på 6:an har inte bestämt mig än :P hm någe blir de väl iaf .. om ja inet somnar haha :D väääääääldigt trött!

Dagens middag blev även populärt av grabbarna som tur är :) men jag kom ju på när ja la upp maten att barn under 3 år ej får äta nötter så kanske inte världens bästa middag att ha.. men jag plockade bort alla jordnötter så d var ju ingen fara =) nästa gång ska jag iaf inte hälla i nötter förens jag lagt upp åt barnen =) för de var ett himla pillgöra o få bort dom ;)

nej nu ska ja krypa ner, natt natt på er <3  / Fröken S.

Kommentarer
Postat av: sofia

äh det där med att dom inte får äta nötter om dom är under tre år spelar ju inte så stor roll, har gett både martin och cassandra nötter och dom lever än ;)

2009-11-05 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0