Huvudet sviker mig..

usch dumma huvudväääääär! Just nu är den borta iaf men den kmr alt ofta o frstör * mooorrr*
Gick in på HM men bara någon minut där så började huvudvärken komma så jag bestämde mig för att endast handla mat o sen gå hem.. sagt och gjort...det var iaf grymt skönt med en promenad och efe en redbull är även huvudvärken borta ;) haha

Liam var jättesöt innan han somnade han satt o prata med sin ozzie ( hans älsklingsfavoritdjur)
* de e kallt ute ozzie* ozzie kallt ut* satt han flera ggr iihih min underbaring =)  Tror han mena att ozzie skulle ha vantar o mössa på sig för vi säger alltid så * det är kallt ute ni måste ha vantar*  :d

Barnen somnade i vagnen och har precis komit upp, vi sitter o fikar på thé smörgås och frukt =) Barnen dricker saft...

Efter vi fikat klart så ska vi npg gå in o hjälpas åt att städa barnens rum , sen hänga tvätt , plocka ur diskmaskinen .. ja o sen skulel ja ju dammsuga & svoppa oxå,.. men men får se kanske tar de imorn ist * laaaat* :D

Föresten så kom min bok idag , man tackar :D ska aldrig mer beställa från bokus som tar flera v och adlibris endast 2 dgr! visst adlibris är dyrare men ändå...

nej nu börjar dom bli klara här så ska tvätta händer o byta bajsblöjor här snatrt.. både säger iaf att dom bajsat så vi får väll se.. en har iaf gjort det för de stiiinker!!

bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0